Klachten en Garantie

Er kan altijd iets mis gaan. Is het door jouw ontvangen product niet geheel naar wens, is het beschadigd geraakt tijdens het transport of misschien ben je het ergens niet mee eens, laat het ons weten. We hebben service hoog in het vaandel staan en zijn je graag van dienst.

Indien je naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kan je dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@salinto.nl

Wij vragen je wel om in je mail zo duidelijk mogelijk je klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade aan de door jouw ontvangen producten. Vermeld ook altijd je ordernummer en contactgegevens. Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen te reageren en/of contact met je op te nemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Mocht het zo zijn dat je er met ons helaas niet uitkomt dan kan je contact opnemen met het ODR-platform.
Sinds15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je  klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan kan je natuurlijk je klacht indienen via het platform van de Europese Unie.

Mocht je naar aanleiding van voorgaande informatie opmerkingen of aanvullende vragen hebben helpen we je natuurlijk ook graag verder. Op de homepage of de contact pagina vindt je alle informatie om contact met ons op te nemen.